Ateszx20xev

Az Opel mániámat egy D Kadettal kezdtem, majd egy A Vectrán át eljutottam az álomautóhoz, a B Omegához. Egyik Opelomban sem csalódtam, de ez a nonpluszultra. Tágas, kényelmes, családi autó, mindent tud amit kell és semmi olyat, ami a mai autóknál csak vevőcsalogató elektronikai csapda. Formáját tekintve időtálló, ma is jól néz ki. Ezzel a 2 literes 16 szelepes motorral nem mondható versenyautónak, de megy ha kell és ha bármi gond van, akkor legalább hozzá lehet férni a motortérben a dolgokhoz. Bár így 300e km-en bőven fölül sem jellemző, hogy bármit is javítani kellene. Bármennyire szidják sokan az Ecotec motort, nekem semmi bajom nincs vele. Pontosan, megbízhatóan dolgozik, mindig számíthatok rá. Kisebb hibák persze vannak, de hát '94-es gép, miért ne lennének. Abszolút elégedett vagyok vele, ha majd le is cserélem, akkor is ugyanilyet veszek, csak nagyobb motorral.



Borisz

n/a



Briger

1996. 2.5 V6 Caravan CD, 2003 májusában vettem a gépet, hónapokig tartó internetes keresés után gyakorlatilag megláttam és megszerettem, egyszerűen nem éltem volna túl, ha nem vihetem azonnal haza.Szóval elismerem, a vásárlást nem biztos, hogy így a legszerencsésebb véghezvinni, de nekem így jött össze, és szerencsére nem bántam meg. Svájci származású a kicsike, CD felszereltségű, 2.5 V6-os motorral. Belül a nekem tökéletesen megfelelő feeling található, legömbölyített kedves formák uralják a műszerfalat, ám határozott tervezői elképzeléssel, és a felhasznált kárpitok sem vallanak szégyent még a mai típusokkal szemben sem. Nincs kopogó műanyag, nincs elrepedt műszerfal. A fekete borülések és a világos tetőkárpit még elegánsabbá teszik a képet. A gyári zene kiegészítve egy-két aprósággal egészen jó hangzást biztosít. A csomagtartó mérete lenyűgöző, és nem csak látványban, hanem az űrtartalmat tekintve, valamint kihasználhatóságban is. A felszereltséggel teljesen elégedett vagyok, elektromos fűthető tükrök, motoros fűtött első ülések, kétzónás digitklíma, motoros napfénytető, klímatizált kesztyűtartó, két légzsák, ultrahangos betörés érzékelő, oldalüveg törésérzékelő, 4 elektromos ablak, és még sokáig lehetne sorolni az Omega nyújtotta kényelmi funkciókat. A vétel után hetekig minden nap felfedeztem valami újdonságot, - hogy még ez is, meg az is van benne, ezt is tudja még, meg azt is-, szóval boldog vagyok, hogy egy ilyen autó tulajdonosa lehettem. Bár nem könnyű a gép, de a 170 LE és a 227 Nm nyomaték számomra elegendő erőt nyújt a kényelmes utazáshoz, melyet természetesen külső zaj nélkül lehet élvezni a rendkívül jó hangszigetelésnek köszönhetően. Mindenkinek merem ajánlani az autót, kényelmes, biztonságos családi kombi.
2001. 2.6 V6 Elegance, 2006. augusztus végén sikerült megvásárolni ezt a szép darabot, nem mintha az előzővel nem lettem volna elégedett, de muszáj, és egyben érdemes volt fiatalítani. A régi sem volt szegényesen felszerelve, de azt még lehetett fokozni. Ebben a típusban hátsó ülések is fűthetőek, az ülések memóriásak, melyeket 3 személy részére lehet beállítani, az ülésekkel együtt állítja a külső és a belső visszapillantó tükröket is. Kiegészült még a kényelmi funkciók sora elektromos hátsó rolóval, automatikusan sötétedő belső visszapillantóval, automatikus fényszórómagasság állítással, első fényszórómosóval, tolatóradarral. A csomagtartó a műszerfalon lévő kapcsolóval, illetve a távirányítóval nyitható. Jobban is megy a nagyobb motornak, valamint a könnyebb súlynak köszönhetően, mint az előző Omega, és bár sokáig azt gondoltam, hogy a belső formák nem sikerültek igazán jól, most mégis úgy gondolom, hogy nem rossz a "konzervatívan modern" belső, legalábbis roppant hamar hozzászoktam, és mondhatom, hogy pillanatok alatt eltűnt az az űr, ami a régi Omega eladása után maradt bennem.



Csapszi

Évjárat: 1994. Erőforrás: 2,5 literes, 125 KW-os (170 LE-s) benzines, V6-os motor. Váltó: 4 fokozatú automata sebességváltó. Felszereltség: Kétzónás manuális klíma, 4 elektromos ablak, hátsó ablak szellőztető ventillátor, elektromos tetőablak, ülésfűtés, fekete bőr üléshuzat, 8 hangszórós audio rendszer (Pioneer), ablak sötétítő fólia, 2007-ben teljesen felújítva a karosszéria, az egész autó újrafestve. Tetőcsomgatartó lécek felpolírozva. Küszöbök, díszlécek, és a lökhárítók is színre festve.Műszerfal világítás kékre cserélve.



Euromaci

Így egyszerűen: szép és jó autó:)



Gergo.paci

n/a



Hig-Ati

Hogy miért vettem Omegát..? Mert ilyen autóm még nem volt, és szerettem volna egyet, ja és szeretem a kombi kocsikat! Nem nagyon tudtam róla semmit, de beleszerettem, szép, nagy és kényelmes! Benne van minden extra ami nekem kell. Jól lehet pakolni, és még így ISS mindenki elfér benne! Ezért szeretem! (és mert 2001-ben volt gerincműtétem, és egy olyan autóra volt szükségem, amiben jól érzem magam)



Istvánden

Évjárat: 1990.12. Motor: 2liter, 85Kw-os (115Le) benzin/gáz. Váltó: 5 fokozatú manuális. Kerekek: télen 14"-os acélfelni, nyáron 15"-os alufelni. 2006 nyarán vásároltam Székesfehérváron egy kereskedésben. Vectrát kerestem de Omega lett belőle amit azóta sem bántam meg. Az autó egyébként CD felszereltségű: elektromos ablakok elől, elektromos tetőablak. Elektromos fűthető külső tükrök, központizár. Elektromos fényszóró magasság állítás. Audió: 6 hangszórós SAL rendszer+mélynyomó, Blaupunkt magnósrádió 8 lemezes CD tárral. 2007-ben átalakíttattam gázüzemüvé. Kapott egy B Omega légterelőszárnyat, sportdobot, valamint készítettem egy sportos hűtőrácsot.



Jota24v

n/a



Kettőésfél

Az autó 2002 szeptemberi. Nálam van 2006 február óta. 2,5 DTI, vagyis ez már nem adagolós hanem közös nyomócsöves. Minden földi jóval fel van szerelve,bőr nincs benn,viszont a fotelek az un. sportülések,5 seb.automata váltós .Gyári xenon. A kopó alkatrészek cseréjén és az előírt időszaki szervízeléseken kívűl két komolyabb hiba volt: kapott egy gyári új turbót és egy szintén gyári komplett porlasztót a 2. hengerbe.



L.Zoli

n/a



MalterKoma

2006-ban egy 1999-es, 100-as jubileumi 2.5 TD-vel indítottam Omegás pályafutásom. Jól felszerelt (Xenon fényszórók, 4 légzsák, kétzónás digitális klíma, multikormány, motoros ülések, 4 elektromos ablak, hátsó elektromos roló), de hiányzott belőle néhány apróság. Például egy chip-tuning, egy 18"-os polírozott garnitúra. 2008 év végén aztán átnyergeltem egy 1994-es automata MV6-ra, jelenleg épp próbálom betörni a 211 lovat. 2009 tavaszra néhány apró változás várható...



Manta-z

n/a



MvZoli

2005-ben vásároltam az Omegát. 1995-ös padlizsán MV6. A felszereltséget tetőablakkal, és "faberakással" egészítették ki. Az autó 1999-ben került Magyarországra. Sajnos az autót többször is lefoglalták majd 3 évig "pihent". Ebből adódóan teljes fékcserével, folyadékok, olajak, szűrők cseréjével indult az ismerkedésünk. Sajnos a típusra jellemző korróziós problémák nálam előjöttek. 2011-ben cserélve lett mind a négy ajtó, a két első sárvédő, és a két hátsó kerékjárati ív. Ezt követően egy telifény következett. 2012-ben vonóhorgot és gáz szettet kapott.



Noisewaker

2008 óta Omegázom, előtte Astra-m volt. Első Omegám egy '95-ös 2.5TD Caravan volt (kék). Ezt 2010-ben cseréltem le egy 2000-es 2.5TD Caravan-ra (fehér). Kiváló típus, megelégedésem bizonytéka, hogy maradtam ennél a modellnél.



Omegatd

n/a



OMI-010

n/a



Pityesz

Első omegám: Ő egy 1995-ös kiádsú 2.0 16v-s motor által hajtott Omega volt, mely egyben az első autóm is. A megvételkor szokásos dolgokat cseréltem rajta, mint pl: szíjak, görgők, olaj és szűrők. Ezeken kívül volt még egy-két apróság de ezek nem említésre méltó dolgok, amelyeken túl nem volt az autóval gondom, teljesen megvoltam elégedve vele. Egy évig volt nálam, majd a továbbiakban látható 2000. 11 havi kiadásúra fiatalítottam. Második omegám: Évjárat: 2000.11. havi. Az autó lendületét egy 2.2 literes 16 szelepes 106 KW-os/144LE, 5 sebességes manuális váltóval felszerelt motor adja. Az autó felszereltsége: multikormány, elektromos hátsó roló, kétzónás digit klima, xenon fényszórók automata magasság állítással, első ködlámpa, 4 elektromos ablak, fűthető motoros első ülések, gyári cd-s hifi, fényszóró mosó, gyári alufelni, fűthető elektromos tükrök.



Polo76

Szeretett klubtársunk Géza és kedvese Zsuzsa, egy tragikus autóbalesetben 2005. november 13-án elhunytak. Fájdalmunk és veszteségünk leírhatatlan. Családjaik fájdalmában osztozunk, és emléküket örökké őrizni fogjuk.



Roy.K

Évjárat: 1998. Erőforrás: 3 literes, 155 KW-os (211 LE-s) benzines, V6-os motor. Váltó: 4 fokozatú automata sebességváltó. Felszereltség: Xenon fényszórók, 4 légzsák, kétzónás digitális klíma, multikormány, motoros ülések, 4 elektromos ablak, elektromos tetőablak, hátsó elektromos roló, GPS navigáció, ülésfűtés, bőr huzat, 8 hangszórós Bose (gyári) audio rendszer, 3M ablak sötétítő fólia, Irmscher hűtőrács, Brutus kipufogó csonk.



Skagraun

n/a



Tomi 2.5td

Évjárat: 1997.10. Erőforrás: 2,5 literes, 96 KW-os (150 le BMW chip) Olajkályha. Felszereltség: 2 légzsák, kétzónás digitális klíma, 2 elektromos ablak, 3M ablak sötétítő fólia, tempomat, ködlámpa, ABS, riasztó, Bluetoothos CD rádió. A család kedvence.



Vik.81

n/a
FŐOLDAL | CLUBINFO | TAGOK | TALÁLKOZÓK | MŰHELY | FÓRUM
OPEL OMEGA BARÁTI TÁRSASÁG